مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

دورهمی آخر سال (مشاوره تلفنی09226380616)

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

به نام خدا

جلسه مثل همیشه خوب بود و راضی کننده.

فقط کمی بیشتر جای بحث داشت و یک جلسه برای پرسش و پاسخ کافی نیست به نظرم و امید وارم باز هم کمی جزئی تر به این مسئله پرداخته بشه مخصوصا قبل از ازدواج که آگاهی برای درست انتخاب کردن بالا برده بشه.

من همیشه هر جا می رم و یادم بمونه میگم که همچین جلساتی با این کیفیت هست که بقیه هم استفاده کنند.

امیدوارم همگی ما هر کدام به صورت جدا گانه افراد دیگه رو دعوت کنیم و برای دعوت اونها به این جلسات وقت بزاریم یعنی آگاهیشون رو نسبت به مشاوره گروهی و اینکه چقد بازدهی خوبی رو داره بالا ببریم که جذب بشن.

در آخر هم تشکر می کنم از استاد عزیزم جناب آفریدون ،بانو طهماسبی،بانو احمدی،بانو شیرمردی،بانوهاشمی و بانو عبادی

و همه عزیزانی که تلاش می کنند تا این جلسات پا بر جا بمونه .

شاهپیری



باسلام و وقت بخیر خدمت تمام دوستان عزیز دورهمی مخصوصا استادای عزیزم .یه جمعه ی شااااده شاااد دیگه رو کنار دوستان دورهمی ک حالا دیگه احساس میکنم میتونم بجای دوستان کلمه ی خانواده رو بکار ببرم و بگم کنار یه خانواده ی بزرگ دورهمی گذروندم و از این امر بسیار بسیار خرسند و خوشحالم . جلسه ی چهل و سوم این تجمع خانوادگی- دوستانه ک اخرین جلسه ی سال 95 بود با عنوان ازاد و بیشتر ب سمت پرسش و پاسخ در زمینه ی مساعل قبل و بعد از ازدواج بود ک میتونم بگم یکی از بهترین جلسات بود سوالات خوبی پرسیده شد و جواب های تک تک اساتید عزیز به نوبه ی خودشون یه کمک شایان بود در حل سوال ..درکل نمره ی جلسه 100 بود و همینجا لازم میدونم ک به تک تک دوستان عزیزی ک سعی در شرکت دراین جلسات رو دارن اما ب هرنحوی نمیتونن بیان پیشنهاد کنم ک حتی برای یکبارم شده ب جمع خونوادگی ما سربزنن میدونم ک مث جلسه ی اولی ک من رفتم و عاشق فضا و جو جلسه شدم شماهم خوشتون میاد..من خودم ب جرات میگم ک یکی از بهترین اتفاقات این دوسال اخیر زندگیم اشنایی با این جلسات بوده و پیدا کردن کلی دوست ک بتونم درکنارشون اطلاعات بیشتر و تجربه های بیشتری کسب کنم مخصوصا استادای گلم.🌹 بیصبرانه منتظر شروع  دروهمی 96 هستم و امیددارم ک دوستانم با خاطرات شیرینی سال 95 رو تموم کنن و با دلی شاد و شادتر سال 96 رو شروع کنن تا بتونیم با انرژی دوبرابری دورهمی 96 رو شروع کنی بازم تشکر از همه . پایان سال خوبی رو براتون ارزومندم  عباسی



خانم دکترعبادی سلام وقتتون بخیر

بابت برگزاری جلسه امروز خسته نباشید میگم خدمتتون و از اینکه این هفته فرصت ایجاد شد بتونم حضور پیدا کنم خوشحالم.

 در حین جلسه جدا از مطالبی که مطرح میشد به این موضوع فکر میکردم که چقدر خوبه دراین شهر که حتی یه پارک مناسب برای بچه ها وجود نداره، این امکان به لطف و همت شما و سایر دوستان ایجاد شده تا خواهرها و برادرهای کوچکتر ما بتونن فراتر از تعاملات سنتی معمولشون با یکسری مفاهیم آشنا بشن و کیفیت روابطشون رو ارتقا بدن.



سلام قریشوندی هستم جلسه امروز مثل جلسات قبل؟خوب بود ولی بارزترین نشانه اینکه اکثرا براساس عادت گذشتگان قراردادی بسته نمیشه ومشکلات خانوادگی که پیش میاد براساس نشناختن نیازها طرفین وسه اصل اساسی مبتتنی بر قرارداداست ک به مشکل میخورن وبعداز چندسال میخان درستش کنن سخته ولی بشرطی کدوباره قراردادی بسته بشه براساس نیازها وطی مدت زمان اصلاح بشه انشالا همه بتونیم قرادادی امضاکنیم که منصفانه ومحترما وقاطعانه باشه نه حتی توازدواج بلکه خرید فروش و...........به امید زندگی بهتر برای فردفرد دوستان عزیز



باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و تشکر فراوان از استاد آفریدون برای برگزاری این جلسات بسیار مفید در شهرستان ایذه .مث همیشه جلسه امروز هم بسیار مفید و خوب بود اما من انتظار داشتم ک درباره اعتماد و آرامش هم صحبت بشه چون زندگی بدون اعتماد وآرامش معنای نداره  اما واقعا داخل این جلسه خیلی چیزا برام روشن شد و خوشحالم  ک این جلسه رو از دست ندادم فقط ١خواهش از دوستان دارم برای اینکه همتا های زیادی خیلی چیزا براشون روشن بشه وجود همچین برنامه ای رو در شهرستان ایذه با دوستان و آشنایان خود در ارتباط بزارید شده برا ١ساعت تبلیغات مشاوره دوره همی رو پروفایلتون قرار بدین شکی نیست ک اینکار بدون نتیجه نمیمونه..

 باسپاس



درود ب همگی ،جلسه امروز خعلی عالی بود وپرانرژی تموم شد من مث همیشه آخرجلسه دید و نظرم نسبت اول جلسه کلا فرق کرد و پایان هرجلسه ب خعلی از طرز فکرای اشتباه خودم پی میبرم چقد خوب چقد واقعا خوب یه مکانی رو پیدا کردم ک راحت حرفامو بزنم و جواب بگیرم همیشه دنبال همچین مکانی بودم. از صمیم قلبم برای استاد عزیزم جناب آقای آفریدون بزرگوار و همکارانشون آرزوی سلامتی وموفقیت میکنم و یه دنیا سپاس از ایشون ک بدون هیچ منتی سعی میکنید مارو آگاه کنید و همدردی کنید حرفی جز تشکر سپاس ممنون مدیون بودن ندارم. (پروانه ده حوض)



 

با سلام خدمت دوستان و عرض خسته نباشید خدمت اساتید گرانقدر جهت برگزاری چهل و سه جلسه موفق طی یک سال گذشته.

جلسه امروز هم اون آگاهی که باید درخصوص نظریه انتخاب و عملکرد بر اساس اون رو میداد،به من داد.با اینکه جلسه دیر شروع شد اما نظم جلسه به نسبت جلسات قبل خیلی خوب بود، تایم جلسه کافی بود بحث به حاشیه کشیده نشد و موضوع خیلی منسجم پیش رفت جا داره از آقای افریدون بخاطر مدیریت بسیار عالی شون در کنترل نظم جلسه با این تعداد اعضا تشکر ویژه کنم.

بیانات خانم طهماسبی مثل همیشه کامل و جامع بودند.آقای افریدون عزیز هم با بیان بسیار شیوا و قابل فهم مطالب رو بیان فرمودندو ابهامات رو رفع کردند.خانم احمدی هم به بهترین شکل ممکن کوتاه و مختصر اصل مطلب که همون عمل کردن به کل نظریه انتخاب بود رو فرمودند و واقعا درصورتی میشه به یک زندگی ایده آل رسید که تموم نظریه انتخاب رو در زندگی پیاده کرد نه اینکه اصولی که بخاطر خودخواهی نمیتونیم بهش عمل کنیم رو فاکتور بگیریم و منفعت خودمون رو در اولویت قرار بدیم.طی این یک سال نظریه انتخاب بسیار عالی توضیح داده شده و پیشنهادی که برای سال آینده دارم اینه که به مهارت های عمل کردن بر اساس نظریه انتخاب پرداخته بشه(مهارت ارتباط درست برقرار کردن، مهارت دست برداشتن از کنترل بیرونی و تمرکز بر روی کنترل درونی،مهارت قاطعانه منصفانه محترمانه برخورد کردن،مهارت ارضا نیازهاو...) درواقع به بحث آموزش پرداخته بشه.

از  دوستان عزیزی هم که محفل ما رو با اشعار خودشون مزین کردند بسیار سپاسگزارم.همچنین از مریم خانم بخاطر حافظ خوانی بسیار دلنشین شون تشکر میکنم.

خدمت دوستانی هم که در اومدن به جلسات مردد هستن عرض میکنم که تعلل نکنید من از اولین جلسه در جلسات شرکت داشتم و هر هفته منتظر جمعه هستم، مطمئنا بخاطر تاثیرش در زندگیم بوده که مشتاق به رفتن به جلسات هستم و حسرت این رو میخورم که ای کاش زودتر استارت این جلسات زده میشد تا شاید خیلی از شکستها برای خیلی از افراد پیش نمیومد پس حالا که این جلسات بصورت رایگان به عموم عرضه میشه برای رسیدن به آرامش و یاد گیری طرز درست زندگی کردن این جلسات رو از دست ندید.به امید دیدار شما دوستان در سال 96.سپاس از تک تک دوستان.مرجان احمدی



اگر ز باده مستی خوش باش

با لاله‌رخی اگر نشستی خوش باش

چون عاقبت کار جهان نیستی است

((پندار که نیستی، چو هستی خوش باش))..باسلام خدمت همه ی دوستان عزیز بخصوص اساتید بزرگوار . بااینکه دیر رسیدم ولی بازم اون تاثیری ک باید روی من میزاشت رو گذاشت.من بشخصه اینقد با این جلسات عجین شدمه ک وظیفه میدونم اومدنم رو وقتی حضور پیدا میکنم حداقل تا چند روز سرحالم جلسه امروز ی خوبی دیگه ای ک داشت جو شاد تر بود .و ی پیشنهادی ک دارم اینه ک بحث ها رو گسترش بدیم.ی موضوع رو تو چند جلسه برگزار کنیم.و اینکه دوستان عزیزی که نظرشون رو میگن لزوما نباید همفکر با ما باشن یادمون باشه هر فردی ی دیدگاه و دنیا مطلوب متفاوتی داره !  لطفا لبخند فراموش نشه !شادکام باشید! با سه پاس  فرزانه ده حوض



چراغپور:

به نام خداوند عاشقان

پیدا کردن کسی که بی دلیل دوستتان بدارد، و او را به باران دلیل ها بستن، این همان اوج شادیست.

📝سلام عرض ادب خدمت اساتید محترم و دوستان گرامی شب همگی بخیر

جلسه امروز همانند تمامی جلسات عالی و مفید بود و از استاد افریدون خانم احمدی و طهماسبی تشکر میکنم

آخرین جلسه سال ۹۵ بود و ان شاالله سال ۹۶ باز هم درکنار هم جلسه دوره همی برگزار شود

دوستان و اساتید بزرگوار سال خوبی داشته باشید سال96 پر از شادی و موفقیت

۱۳۹۵/ ۱۲/۱۳ آخرین جلسه ساعت ۳

موضوع جلسه=پرسش پاسخ قبل و بعد ازدواج

قشنگترین و جالب ترین موضوع داخل زندگی تک تک عزیزانی شرکت کردن و استفاده کردن کاربرد دارد


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی