مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

سرزنش کردن مرد توسط زن

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تحقیر و سرزنش کردن مرد باعث شکسته شدن اقتدار او خواهد شد و از او فردی پرخاشگر و عصبی خواهد ساخت که دیگر همانند سابق همسرش را دوست نخواهد داشت.
🌞مرد دوست دارد برای همسرش بهترین باشد. وقتی شما به عنوان شریک زندگی‌اش عیب او را بیان می‌کنید، او اولین احساسی که می‌کند این است که شما او را بهترین نمی‌دانید و این بسیار خطرناک است. پس اگر خواهان یک همسر مهربان و خوب هستید، به جای دیدن بدی‌هایش، خوبی‌های او را ببینید و مدام آن‌ها را به زبان بیاورید و اگر انتقادی از او دارید، بجای استفاده از کلمات تنش زا و سرزنش کردن او سعی کنید تا با لحنی ملایم و بهره گیری از مهارتهای ارتباطی مناسب با او صحبت کنید. من پیشنهاد می‌کنم برای کسب این مهارت‌ها یا از کتابهایی که در این زمینه نوشته شده و یا از راهکارهای مشاورین با تجربه و آگاه بهره بگیرید. برخی از مردان در جلسات مشاوره می‌گفتند: همسرمان کاری کرده است که ما از اشتباه کردن می‌ترسیم زیرا اگر مرتکب اشتباهی شده و یا در اثر عواملی که حتی خارج از دست ماست، گرفتار بحرانی شویم، همسرمان بجای آنکه به ما انگیزه داده و اعتمادبه نفس لازم برای غلبه بر شرایط موجود را به ما بدهد، اقدام به سرزنش و تحقیر کرده و همین امر باعث شده تا ما نیز به محض رهایی از مشکلات، دیگر بر روی همراهی همسر خود حساب باز ننموده و از او فاصله بگیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
مصطفی آفریدون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی