مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

توجه بیشتر زن به خانواده پدری خود

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ

برخی از مردان به این نتیجه رسیده‌اند که اولویت نخست زندگی همسر خود نیستند، به همین دلیل آن‌ها نیز زن خود را اولویت نخست زندگی خود نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند تا با فرد دیگری رابطه عاطفی داشته باشند. خانم ها باید دقت کنید که شوهر شما همیشه باید فرد شماره یک زندگیتان باشد. اگر اتفاق فوق‌العاده‌ای نظیر قبولی در دانشگاه و یا موفقیت در اخذ مدرک تحصیلی، ترفیع کاری، تأیید بارداری یا هر خبر خوب دیگر رخ دهد؛ ممکن است وسوسه شوید که ابتدا این خبر خوب را به والدینتان اطلاع بدهید، ولی اجازه دهید همسرتان نفر اولی باشد که از این خبر خوش مطلع می‌شود. برای مرد بسیار مهم است که شما او را در درجه نخست اهمیت قرار داده و سپس موضوع را با دیگران درمیان بگذارید. ولی بعضاً برخی از زنان ناخودآگاه طوری رفتار می‌کنند که به خانواده پدری خود بیشتر از شوهرشان اهمیت می‌دهند.
📝زوجین باید بدانند که آن‌ها دیگر در خانه پدری حضور ندارند و تشکیل خانواده جدیدی داده‌اند لذا نباید بگونه‌ای رفتار کنند که شوهرشان احساس کند، مورد بی‌مهری و کم توجهی قرار گرفته و اولویت نخست زندگی همسرش نیست. بدیهی است تداوم این وضعیت می‌تواند مرد را از همسر خود دور کرده و زمینه شکل گیری خیانت عاطفی و جنسی را فراهم سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
مصطفی آفریدون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی