مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

تمرکز بیش از حد زن بر روی فرزندان و یا دوستان

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

هیچ شکی نیست که فرزندان و یا دوستان، افراد بسیار مهمی در زندگی شما هستند، اما قطعاً از همسر شما مهم‌تر نیستند. اگر همسرتان را از ردیف اول اولویت‌های زندگیتان پایین بیاورید، این پیام را به مرد القاء کرده‌اید که وفاداری کاملی به او ندارید، لذا نباید از او نیز توقع داشته باشید تا به شما وفادار بماند. اولویت نخست زندگی شما باید همسرتان باشد. اینکار نه تنها باعث رشد و شکوفایی زندگیتان می‌شود و آن را در برابر بی‌وفایی و خیانت احتمالی شوهرتان بیمه می‌کند، بلکه محیطی امن و ایمن برای شما و فرزندتان فراهم می‌کند.
🔱بار‌ها از برخی از مردان نظیر این جملات را شنیده‌ام که اظهار داشته‌اند که وقتی با حالتی خسته از سر کار وارد منزل شده‌اند، همسرشان در حال رسیدگی به فرزند و یا صحبت کردن با دوستان صمیمی‌اش بوده و هیچ توجهی به حضور شوهر خود نداشته است. برخی از مردان نیز می‌گویند: «همسرمان در مهمانی‌ها توجه چندانی به ما ندارد و همه تمرکزش بر روی دوستان و اطرافیان خودش است.»
⚜بدیهی است مردان در چنین وضعیتی احساس می‌کنند، زنان زحمات و تلاش آن‌ها را در بیرون از خانه نادیده گرفته و قدردان نیستند، تداوم این وضعیت مرد را از خانواده دور کرده و او را بسوی بی‌وفایی و خیانت به زن سوق خواهد داد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
مصطفی آفریدون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی