مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

 

تفاوت شیوه دلجویی از خانم ها و آقایان :


یکی از مهارت های مورد نیاز زندگی مشترک، مهارت دلجویی کردن است.

 

از آنجا که خانم ها خیلی شنیداری هستند و دوست دارند بشنوند بهتر است، مردها عبارت هایی مانند این که

 

«من هنوز تو رو دوست دارم» و «تو برایم مهمی» و «من منظوری نداشتم» را زیاد استفاده کنند. نیاز ذاتی خانم ها دوست داشته شدن و دوست داشتن است؛ بنابراین وقتی در موضوعی قرار می گیرند که آزرده خاطرند نیاز ذاتی شان، آسیب می بیند و با خودشان فکر می کنند «من رو دوست نداره» یا «نفهمید من دوستش دارم

 

لازم به ذکر است که نیاز ذاتی آقایان نیز قدرت و توانایی است. معمولا در بحران ها احساس آزاردهنده آقایان بی کفایتی و تحقیر شدن است؛

 

بنابراین باید کلماتی به کار گرفته شود که این احساس از او گرفته و حس توانمندی به او بازگردانده شود؛ بیان عبارت هایی مانند

 

«من می دونم که تو می تونی» و «می دونم به فکر ما هستی و حواست هست» بسیار مهم است.

 

به طور کلی در دلجویی کردن باید به فرهنگ کلماتی که بین تان است، بیشتر توجه کنید و هر آنچه را که برای بهتر شدن حال طرف مقابل تان لازم است انجام دهید

 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

📞تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0922-638-0616  سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی

https://t.me/entekhab123


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی