مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

 و اما چند راهکار بسیار ساده برای کم کردن فاصله ها !

1 مقایسه کردن خود با دیگران ممنوع!

🌀دست از مقایسه زندگی خود با دیگران بردارید!همیشه نکات مثبت یکدیگر را  برجسته ببینید و تلاش کنید با کمک یکدیگر نقاط منفی‎‌ تان را ‌کمرنگ کنید. از همسرتان همان چیزی را بخواهید که در توان اوست.یادتان باشد زندگی مشترک یعنی یک شراکت دوطرفه در همه زمینه ها.

2 ذهن‌خوانی کردن ممنوع!

🌀اگر قرار بود همه فرضیه‌ ها درست باشند که دیگر نیازی به تجربه و آزمایش نبود! پس منفی بافی را به کناری بگذارید و از پر و بال دادن به آنها لطفا دست بردارید. بله درسته اگر زنگ زدید طرف مقابلتان جواب نداد اولین فرضیه این نباشد که الان اون...بلکه بهتر است با خود بیاندیشید شرایط مناسبی برای پاسخگویی ندارد و بگذارید خود او در شرایط مناسب برای شما دلیلش را بازگو کند. تمرین کنید که برداشت‌های خودتان را به دیگران نسبت ندهید و به جای آنها نیاندیشید!

3⃣خواسته هایتان را بدون ابهام و کاملا شفاف بیان کنید!

🌀 خیلی از زوجین اعتقادشان بر این است که همسرشان متوجه حال آنها نمی شود وقتی توضیح بیشتری می خواهی متوجه می شوی که او توقع دارد که طرف مقابل از خط و خطوط چهره، از تن صدا یا از لابه‌لای حرف‌هایش کشف کند که دقیقا او چه منظوری دارد!!! لطفا معماهای خاص را در زندگی مشترک که خودش داستان به خصوصی دارد را  وارد نکنید و همسرتان را قهرمان حل آن ندانید.ابراز کردن درخواست‌های بدون ابهام خیلی آسان‌تر از حل کردن چنین معماهایی است چون فاصله ها را کم می کند.

4⃣ رابطه تان را تازه نگه دارید!

🌀 ماه‌های اول ازدواج همه چیز تازه و هیجان‌برانگیز است و این طبیعی است که پس از مدتی زندگی برایتان ساده و تکراری جلوه کند، بنابراین با گذشت زمان، بهتر است یاد بگیرید چطور آن هیجان و تازگی را خودتان به زندگی‌تان تزریق کنید. سفر رفتن، تغییر در برخی از وظایف و... می‌تواند به تازه ماندن رابطه‌تان کمک کند.

5دست از محدود کردن خود بردارید!

🌀به خاطر داشته باشید اعتماد سنگ بنای اولیه هر رابطه ای است پس لطفا حریم خصوصی یکدیگر را به اسم دوست داشتن و عشق زیر پا نگذارید. همسرتان گاهی می تواند زمانش را با دوستان یا خانواده‌اش سپری کند، به کلاس یا باشگاه برود و از آن لذت ببرد.مطمئنتان می کنم که با احترام به حریم خصوصی یکدیگر نه تنها از هم دور نمی شوید بلکه دلتنگی تان برای هم بیشتر هم می شود و به عبارتی به هم نزدیکتر هم می شوید.

6هدیه دادن به هم را دست کم نگیرید!

🌀برای هدیه دادن منتظر واقعه ای خاص در تقویم زندگی مشترکتان نباشید گاهی هم بدون مناسبت و تنها به خاطر علاقه‌ای که به همسر و زندگی مشترکتان دارید او را غافلگیر کنید.

7آراستگی ظاهرتان را فراموش نکنید!

🌀می توانم مطمئنتان کنم که رسیدگی‌ به ظاهر‌ و آراستگی نه‌تنها سبب لذت بردن همسرتان می‌شود، بلکه خودتان را نیز سر ذوق می‌آورد.  و واقعیت این است که این مهم شاید یکی از اصلی ترین قدم های شما در جلوگیری از دلزدگی زناشویی به شمار رود. پس با پوشیدن لباس‌های آراسته، آرایش‌های متناسب با چهره، استفاده از عطر و... نه‌تنها به خودتان انرژی دهید، بلکه جذابیت‌های جنسی خود را نیز حفظ کنید.

 

 

 

 

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

📞تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0922-638-0616  سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی

https://t.me/entekhab123


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی