مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره تلفنی خانواده, کودک ونوجوان,زوج درمانی و...

تماس با مدیر برنامه های استاد آفریدون جهت تعیین وقت { 09226380616 } فرزاد سلحشور

مشاوره خانواده ، مشاوره قبل و بعد از ازدواج ( زوج درمانگر ) حل مشکلات زناشویی و اختلالات جنسی ،افسردگی،

زمان بین جلسات مشاوره:  عَمل به عِلم جدید


خوب است توجه داشته باشیم که بیشتر اتفاقات جدید برای مراجع خارج از جلسه مشاوره رُخ میدهد. جلسه مشاوره، مکان، و شخص مشاور با مهارت مدیریت هوش مندانه، آغازگر و تسهیل گر فرایند تغییر است.

 

مشاور به مراجع کمک میکند بسته های عِلمی خود را که از طریق تجربه، آزمون و خطا، آموزش، تدّبر و تفکر، شهود، و خود جلسات مشاوره کسب نموده و ممکن است برای زندگیِ راحت تر و داشتن احساس بهتر مفید واقع گردد را در ذهن خود مرتب سازد. به عبارتی، مشاور نقش یاری رسان به مراجع جهت دادن اولویت به فرضیه های ذهنی متعدد را ایفا میکند.

 

حمایت های همدلانه و توام با انتقال این همدلی بصورت موثر (اینکه مشاور مراجع خود را درک میکند)، مراجع را روی پای خود استوارتر میکند. اطمینان حاصله به مراجع کمک میکند مشکلات و احساسات منفی سنگین خود را راحت تر حمل کند. مرتب سازی افکار، از طریق تایید افکارِ راه گشا،  و تعیین افکارِ ناکارآمد، عادت شده، و مزاحم توسط مشاور و مراجع، بطور مشترک، به بهبود حال مراجع بسیار کمک میکند.

 

جلسه مشاوره میتواند آنقدر پربار و پویا باشد که بیشترِ بصیرت افزایی و به تبع آن عملکرد مطلوب جدید، و نیز احساس بهتر، بین جلسات، یعنی تا ملاقات بعدی با مراجع اتفاق بیافتد. دلیل این است، که موضوعات ظاهرا ساده و منطقی در چنین جلسه ای، نیاز به تفکر و تمرین در به کار گرفتن دارد تا تاثیر جدی آن حس و درک شود.

 

پردازش شناختی و تحلیل نحوه کاربرد بسیاری از محتوای جلسه مشاوره، نیاز به زمان دارد. دوری موقت از استرس متصل به جلسه مشاوره، یعنی پس از اختتام جلسه مشاوره، معمولا زمان خوبی را برای مراجع پدید میاورد تا به محتوای عینی و ذهنی جلسه بطور دقیق تر و با لحاظ شرایط واقعی و زنده زندگی خود فکر کند.

 

لذا، توصیه میکنم از دادن وقت های خیلی نزدیک به هم، یا بصورت دوبل در یک روز پرهیز شود. گاهی لازم است به مدت زمان بین جلسات به عنوان تثبیت کننده، و آزمایشگاهی غیر قابل جایگزین و منحصر به فرد برای مراجع نگاه کرد.

 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی

فرزاد سلحشور     0616-638-0922

مرکز مشاوره تلفنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی